۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

فروشگاه اینترنتی گیل بازار

خرید لباس فوتبال

انواع لباسهای فوتبال تیمهای باشگاهی و ملی جهان در فروشگاه اینترنتی گیل بازار با کیفیت مناسب و قیمتی خوب برای فروش قرار گرفته اند و شما میتوانید به سادگی لباس تیم محبوب خود را سفارش دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید . دو نمونه از محصولات این فروشگاه را در زیر معرفی میکنیم:

پیراهن اول آلمان


تیم ملی آلمان یکی از پرطرفدارترین تیم های ملی در ایران است که با توجه به علاقه ایرانیان و آریایی ها به فرهنگ کشور آلمان تیم ملی این کشور هم در ایران مورد علاقه مردم است.

در پایان جام جهانی 2014 برزیل لباس تیم ملی آلمان پر فروش ترین لباس جام و البته زیباترین لباس لقب گرفت این انتخاب اصلا عجیب نبود زیرا همیشه لباس های آلمان در جام های جهانی جز زیباترین پیراهن ها می باشد.

با قهرمانی آلمان در جام جهانی شمار ستاره های این تیم به عدد چهار رسید که نشان از قهرمانی های این کشور در جام های جهانی است و آرم قهرمان جهان بر روی پیراهن ثبت شد.

این پیراهن محصول کشور تایلند است که دارای رتبه کیفی A میباشد و از جنس بسیار خوبی برخوردار هستند که خریدار میتواند آنها را بارها بشورد و نگران خراب شدن ست نباشد.

چاپ های انجام شده بر روی لباس همگی از بهترین نوع چاپ میباشد و در صورت شستشو از بین نرفته و یا کم رنگ نخواهد شد.

لباس در سایز بندی های 70 - 80 - 90 - 100 میباشد - از بخش انتخاب سایز میتوانید سایز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

پیراهن اول انگلیس


تیم ملی انگلیس معروف به سه شیر ها یکی از چند تیم محدود که توانسته قهرمان جام جهانی شود، سه شیر ها هر سال یک لباس ساده و زیبای سفید را ارائه میدهند و بعد از مدت ها دوباره با کمپانی نایک همکاری میکنند.

لباس سفید با بهترین نوع کیفیت پارچه لباس از نوع A کشور تایلند نگرانی خراب شدن لباس بر اثر شت و شو و کش اومدن را باید از یاد ببرید.

این طراح این لباس محصول کمپانی نایک است که در سمت چپ بر روی سینه پیراهن آرم این کمپانی نقش بسته است.

جنس این لباس طوری میباشد که میتوان بارها و بارها میتوان آن را شست و دوباره استفاده کرد و از نظر قدرت و کیفیت بسیار وضعیت مطلوبی دارد

چاپ های انجام شده بر روی لباس همگی از بهترین نوع چاپ میباشد و در صورت شستشو از بین نرفته و یا کم رنگ نخواهد شد.

لباس در سایز بندی های 70 - 80 - 90 - 100 میباشد - از بخش انتخاب سایز میتوانید سایز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه

جلوگیری از ایجاد چین و چروک چهره و صورت

جلوگیری از ایجاد چین و چروک چهره و صورت

بسیاری از بانوان با وجودی که سن زیادی از آنها گذشته اما چهره و صورت بسیار شاداب و جوانی دارند همانند بازیگران سینما و هالیوود که با وجود سن زیادشان هنوز هم در نقش های بسیار جوانتر از سنشان ایفای نقش می کنند.

آیا رازجوانی و زیایی چهره و صورت این افراد را می دانید؟

یکی از مهمترین عواملی که در جوان مانده چهره و صورت نقش دارد، بی شک مراقبت خوب از پوست صورت می باشد شما نیز اگر از پوست خود در مقابل آسیب های بیرونی و محیطی مانند نور خورشید، گردو خاک و آلودگی های مضر شهری محافظت نکنید قطعا قبل از انکه پا به سن میانسالی بگذارید ، در صورت شما چین و چروک های زیادی نمایان خواهد شد و این مسئله به هیچ عنوان برای مردان زیبا و دوست داشتنی نیست.


چه چیزی از سلامتی شما مهمتر است؟

مهمترین و بزرگترین نعمت خدادای ، سلامتی بدن و زیبایی چهره و اندام های آن است پس قطعا مسئله ای مهمتر از سلامتی شما نمی تواند وجود داشته باشد. یکی از مهمترین عواملی که باعث ایجاد آرامش درونی در شما نیز می شود داشتن چهره و اندامی زیبا و اغوا گرانه است مسئله ای که بی شک برای همسر شما نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

پس چرا نباید برای زیبایی خود هزینه زیادی بکنید؟

بشر بر روی کره خاکی تنها یک بار متولد می شود و تنها یک بار شانس زندگی را خواهد داشت پس باید از زندگی تا حد ممکن اذت برد و دیگران را نیز خوشنود کردهدف آفرینش هم جز این نمی باشد.

استفاده از کرم های مطوب کننده و کرم های ضد چین و چروک با برند معتبر و شناخته شده، می تواند در از بین بردن و جلوگیری از ایجاد چین چروک بر روی چهره و صورت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از این کرم های استاندارد و بسیار تاثیر گذار، کرم دور چشم سی گل می باشد که تاثیر شگفت انگیزی در درمان و از بین بردن چین چروک ها و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم ها می باشد. با استفاده از کرم دور چشم سی گل می توانید تیرگی های اطراف چشم را از بین برده و به شادابی پوست اطراف چشم خود کمک کنید.


کرم دور چشم سی گل

جلوگیری از چین و چروک و رفع چین و چروک های دور چشم

با تاثیری شگفت انگیز


کرم دور چشم

۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
-- پونه